lördag 4 april 2015

Påskafton







Rundvandring på Djurgården



Njuter av solen 
























God morgon
Hoppas att ni har det bra.
Här njuter vi dom vanligt.
Bilderna som visas idag kommer från gårdagen härliga promenad på Djurgården.
Jag bara älskar att strosa runt där och jag får så mycket inspiration till mitt skapande.
På Rosendals Trädgård satt vi i solen och njöt och givetvis njöt jag även av alla fina arrangemang.
Jag fick så många idéer om olika saker som jag ska göra när jag kommer hem.

Nu väntas en god hotellfrukost, det bästa jag vet.

Skärtorsdag
Långfredag
Påskafton 
Påskdagen 
Annandag påsk 
Ledighet
Sol
Värme
Längtan
Kärlek 

Glad  Påsk
Kram
Camilla

2 kommentarer:

CarinS blogg - om vardag, garn, stickor & virknål sa...

Ni ser ut att ha det riktigt härligt i huvudstaden! Glad Påsk till er!
Kram Carin

Camillas vita villa sa...

Hej på dig!
Tack för hälsningen. Du får också ha en riktigt fin påsk.
Kram Camilla