torsdag 2 april 2015

Påsk




Min nya Odd Molly


Helgens goda tacobuffé hos goda vänner, tack snälla.


Nu ska jag packa, här mina finaste Odd Mollykläder




Här ska jag snart handla igen.


God morgon
Hoppas att ni har det bra.
Här njuter jag av morgonstunden och av att ha elva lediga dagar framför mig, såå skönt.
Lediga och lediga, de är uppfyllda med roliga saker.
Jag gillar att studera och jag ser framemot träffen på HDK och allt annat.

Idag visar jag några bilder från helgens tacomys med nära och kära.
Nu vill jag äntligen börja använda lite ljusare och tunnare kläder, för tyvärr har vi det sååå kallt på jobbet så där är det lager på lager och torgvantar som gäller, men nu är jag ledig.

Här hemma har jag påskat till det lite och min kära pappa har varit och plockat två fina stora knyten med videung, älskar det.

Den som ger frid
får frid tillbaka.
Den som ger kärlek
får kärlek tillbaka.
Bry dig om.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: