tisdag 24 mars 2015

Min betong





















God kväll på er.
Hoppas att ni har det mysigt.

Idag visar jag bilder på min betong, snart är det dags att börja gjuta 2015-års alster.
Fick några frågor från mina kära mostrar angående min betong så därför lägger jag ut lite bilder, samtidigt som jag har börjat leta efter inspiration till säsongens kollektion.

Vilken härlig dag jag har haft idag, jag har varit bildlärare hela dagen, njuter varje minut, bara älskar skolans härliga bildsal och givetvis också alla fina elever.
Sedan har jag fikat i pappas uterum tillsammans med mina mostrar, trevligt, varmt och skönt hade vi det.
Nu har vi ätit en god kvällsmat bestående av köttbullsmackor, kex, ost och en mugg gott te.

Nu har jag fixat mina ögonbryn och naglar, vårkänslor.

Ha det så bra.

Älska det du har,
var nöjd med ditt liv,
gläd dig åt dina kära,
var glad för det lilla.
Lev idag.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: