måndag 8 september 2014

I min trädgård

































God kväll på er.
Hoppas att ni har en mysig måndagskväll.

Idag visar jag bilder från min trädgård.
Jag köpte billiga växter på loppmarknaden i Hökerum i lördags som jag nu planterat.
Tycker framför allt om det fina gräset, men plättar i luften och murgröna är också fint.
Och salladen i mina sålådor växer så det knakar, roligt.

Efter en lång dag på jobbet var det skönt att bara ta det lugnt i ateljén, vill måla mycket mer, måste ta mig tid.
Nu sitter jag och bloggar i soffan och på tv visas det EM-kval.
Igår slog camillasvitavilla.blogspot.com rekord, ni var 212 fina bloggare som var inne och kikade, tack snälla ni.

Älska din nästa såsom dig själv.
Kram
Camilla


7 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Själv vet jag inte hur man gör för att se hur många som har varit in på en dag, däremot ser jag vid varje nytt inlägg hur många som varit och tittat på inläggen...och det förändras hela tiden, har haft över 1000 besökare på ett inlägg, men under flera veckor...fattar inte det där tekniska, haha...så fint du har på gården...tror jag ska ställa ut mitt loppisbord här på gården i helgen...bara för att se om det går bättre om folket ser loppisen...bra idé tror jag ;))...nu går det inte så bra i min loppisbod...
Ha det gott!!
Kram kram

Anonym sa...

Woah! I'm really digging the template/theme of this site.
It's simple, yet effective. A lot of times it's challenging to get that "perfect balance" between user friendliness and visual appearance.
I must say that you've done a amazing job with this.
Additionally, the blog loads very quick for me on Safari.
Outstanding Blog!

Also visit my web blog: private jet rental cost

Anonym sa...

Incredible points. Solid arguments. Keep up the amazing work.


My web-site - ct limousine service

Anonym sa...

I’m not that much of a internet reader to be honest but your
blogs really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back later.

Cheers

Also visit my homepage; CT limo

Anonym sa...

It's remarkable to pay a quick visit this site and reading the views of all mates concerning this
piece of writing, while I am also keen of getting experience.



Feel free to surf to my web site i need a locksmith for my car Camarillo

Anonym sa...

Hi friends, good post and good urging commented here, I am
really enjoying by these.

my web page CT limousine prices per hour

Anonym sa...

Several great stuff on this web site, I like it.


my web page: pop over to this website (http://google.com)