måndag 23 juli 2012

Sekretär


Hej på er...
Igår satte jag ut min sekretär på blocket, för det finns ingen plats här i huset för den längre.
Idag har minst tio personer ringt och mailat mig och ikväll kommer den som står först i tur.
500 kronor var nog ett bra pris.
Jag har även ett litet runt bord som inte får plats, ska nog dekorera det med min text och sedan sälja det.

Nu sitter jag och myser i uterummet med en latte i ena handen och ett tunnbröd med ost och min rabarbermarmelad i den andra, mumma.
Ha det så bra.
Kram
Camilla

3 kommentarer:

Anonym sa...

What's up, its nice paragraph regarding media print, we all understand media is a fantastic source of
data.

my weblog; lasertest

Anonym sa...

I am sure this paragraph has touched all the internet people, its really really pleasant article on building up new blog.


Here is my homepage ... marvel mighty heroes hack ios

Anonym sa...

Stunning story there. What occurred after? Good luck!


Here is my web-site; captain strike cheats